Dostawa
Dostawa
Warunki dostawy
- Dostawa jest realizowana jak najbliżej miejsca rozładunku. Zakres usług firmy nie obejmuje rozładunku towaru z pojazdu i wniesienia go do budynku. Te czynności klient wykonuje samodzielnie w ciągu 30 minut. Po upływie tego czasu naliczana jest dodatkowa opłata za czas postoju pojazdu.
- Dla klientów z branży meblarskiej, którzy zamawiają dostawę do miejsca produkcji (którym może być magazyn lub garaż), dostawa jest realizowana jak najbliżej miejsca rozładunku.
- Dostawa jest realizowana nie wcześniej niż następnego dnia po przygotowaniu zamówienia. Wiąże się to z koniecznością dodatkowej kontroli i pakowania towaru.
- Dokonując płatności bezgotówkowej, klient musi zapłacić za towar (co najmniej jeden dzień przed dostawą) i przedstawić księgowości VIYAR upoważnienie (lub jego kopię) do wystawiania faktur.
- Dokonując online płatności kartą, klient musi podać adres, datę dostawy (w tym produkcji) oraz nazwisko, imię własne i odojcowskie odbiorcy. Przy odbiorze przesyłki odbiorca musi okazać dokument tożsamości. Bez niego zamówienie nie zostanie nadane.
- Zamawiając dostawę prosimy wskazać datę. Na podany numer telefonu zostanie wysłana wiadomość SMS z datą i dokładną godziną dostawy.
- Wycięte części i całe arkusze płyt wiórowych lub towary, wymiar których przekracza 1850 mm z krótszej strony są transportowane różnymi pojazdami.
- Dostawa jest realizowana w od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17 na odległość maksymalnie 30 km od obszaru miasta.
- Klient powinien stawić się pod adresem dostawy w godzinach, określonych w wiadomości SMS, z uwagi na to, że pojazd może podjechać w dowolnym momencie w tym okresie czasu.
- Korekty/zmiany w dostawie są akceptowane przez menedżera nie później niż 2 dni przed dostawą. Na dzień przed dostawą nie można dokonywać żadnych zmian w warunkach dostawy.
- Na dzień przed dostawą nie można zmieniać daty ani anulować dostawy.
Odbiór własny
Zamówienie można odebrać na magazynie pod adresem:
- 05-850 Macierzysz, ul. Ogrodowа 8.
Dokonując odbioru własnego przy płatności kartą, klient powinien skontaktować się z biurem i poprosić o wydrukowanie faktur, które zostały wcześniej wystawione i opłacone. Po czym należy zgłosić się do księgowości z dokumentem tożsamości w celu wydrukowania dokumentów (należy pamiętać, że w kolumnie „Uwagi” muszą zostać zdublowane dane odbiorcy). Po wykonaniu powyższych czynności klient może odebrać swoje zamówienie z magazynu.